Som utlovat på eran önskan kommer här en DAGENS. Kallar denna look ”Anna Anka-stilen” (hört av Hannah & Amanda).
Keps: Köpt i NY i Yankees butiken.
Kappa: bebe
Solisar: Versace
Ring: Marc Jacobs
Halsband: Swarowski
Tröja: NIKE
Byxor: NIKE
Skor: NIKE



–
Att skriva en infotext som sig själv måste vara det svåraste någonsin. Så jag bestämde mig för att stapla upp de nämnvärda detaljerna om mig:
– Recept
Under fliken recept blandar jag högt och lågt. Allt från godaste smörgåspåläggen till chiligryta.
– Kärlek
För att det är världens härligaste grej.
– Dagens outfit
Lägger jag mycket mer tid på än vad jag tycker är värt men mest för att jag vet att ni uppskattar det.
– Vill du kontakta mig?
dashagirine@gmail.com
Som utlovat på eran önskan kommer här en DAGENS. Kallar denna look ”Anna Anka-stilen” (hört av Hannah & Amanda).
Keps: Köpt i NY i Yankees butiken.
Kappa: bebe
Solisar: Versace
Ring: Marc Jacobs
Halsband: Swarowski
Tröja: NIKE
Byxor: NIKE
Skor: NIKE



Som jag berättade för er tidigare så kör jag nyttighetsmånad. Vilket betyder att på söndagar får jag äta ’’vad jag vill” – FAST MED MÅTTA. Ingen blir hälsosam av att äta pizza till frukost, lunch, middag och sen godis, läsk och chips där emellan även fast det bara är under en dag. Är ni med? Allting har sin balans.
Men jag vet att ni gillar ”Dagens outfit” och ”Vad man äter” mest av allt. Eller jag gissar på det? Rätta gärna mig om jag har fel men på era kommentarer har jag fått den uppfattningen.
Så jag tänkte jag börjar berätta vad jag åt i söndags på min ”Ätar-dag”. Jag åt kanelgifflar och chips till frukost. Sen en halv pizza till lunch och sen ett äpple till mellis och sen andra halvan av pizzan till middag. Blev tom 1/4 över som jag slängde. Så det är ätar-dag men inte ”överdriva-dag”. Är ni med? Allting i lagom dos.
Dagens frukost består av 1 dl Kesella lätt och 1/3 skopa Fitnessguru WHEY. (Finns att hitta HÄR.) samt några jordgubbar.

